środa, 2 listopada 2016

Po  dzisiejszym posiedzeniu jednej z komisji Rady Miejskiej doprecyzowanie do informacji o zakupie pyłomierza.
Koszt całkowity tej ekologicznie przemyślanej decyzji naszego Burmistrza w związku z zakupem i montażem pyłomierza oraz tablicy informacyjnej z panelem LED
to wydatek – ponad 92 tys zł,
koszt szkolenia – wydatek 6 tys zł,
roczny koszt obsługi 42 tys zł.

Mogę się mylić ale da tkz dzień dobry z kasy podatnika zakup tego wraz z obsługą to :   ponad 140 tys zł.
Pytanie z jakiej inwestycji, czy zadania zostały pozyskane  środki na zakup pyłomierza ?

Cytat z objaśnienia do Uchwały :

 "Dokonuje się przeniesienia środków zabezpieczonych w budżecie na wykonanie dokumentacji i prac remontowo-adaptacyjnych umożliwiających utworzenie przedszkola samorządowego w ZS nr 1 Kalwarii Zebrzydowskiej z przeznaczeniem na nakup i montaż pyłomierza oraz tablicy informacyjnej z panelem LED w kwocie 92 410 zł"

 Mój komentarz – to zabrano te środki z zadania dla ZS nr,1 Kalwaria Zebrzydowska ?  

Odpowiedź zarówno Burmistrza jak i urzędników – nie, nie ze środków szkoły.

Nie rozumiem –  jeśli nie z ZS nr 1, to  z jakich zadań czy inwestycji , jak inaczej można odczytać  powyższy cytat ???


Środki zarezerwowane na cele dokumentacji i prac remontowo - adaptacyjnych  dla przedszkola w ZS nr 1 jak czytam, ale tłumaczy się mi, że nie.  Ktoś z kogoś „głupka robi”?

Kolejne pytanie –  czemu nie wykorzystano tych środków i nie remontuje się tego przedszkola i nie wykonuje tej dokumentacji?

Zapytamy w Zespole Szkół nr.1 w Kalwarii Zebrzydowskiej.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz