poniedziałek, 26 czerwca 2017

"Wdzięk ,styl,czar i szyk tym was zdobywamy w mig ..."

Lansowana „nowa moda krawatowa”

Przejrzałam wiele stron z modą męską, ale nigdzie nie znalazłam aby zakładano krawat bezpośrednio na szyję.
Myślałam że się pomyliłam widząc to na pewnym zebraniu wiejskim, ale w niedzielę 25 czerwca ujrzałam to ponownie, w "reklamówce TVP".
Zapytałam, dlaczego, nikt nie pomógł panu poprawnie ten krawat założyć, i usłyszałam(broniono honoru gościa zawzięcie), że to tak się nosi bo też to sportowa koszula z guziczkami. Poniżej przykład, że i guziczki nie są przeszkodą.


Taka „nowa moda krawatowa” z naszej ślicznej prowincji poszła w świat. 

Może się przyjmie?

A może jestem w błędzie i tak się te krawaty dziś nosi? 

Jestem tradycjonalistką i mój mąż zakładać będzie ten krawat w ten sam sposób jak mój dziadek i ojciec, ewentualnie może lepiej byłoby bez krawata wystąpić – jednak ?

Dla Pana"modnego" - polecam rzucić okiem

Tak z „klasą” panowie, dawniej:
http://prochnik.pl/blogi/klasyczna-elegancja/koszula-button-down/

Tak z „klasą” panowie, dziś:



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz