czwartek, 30 marca 2017

SESJA - ZAPYTANIA MIESZKAŃCÓW CZ.2 Pytania Zofii Jończyk

TEORIE SPISKOWE, PLOTKI PLOTECZKI?

Cóż tak pilnego mieli dwaj Panowie Radni z Brodów Paweł Hebda i Henryk Jaglarz, że nie stawili czoła mieszkańcom jak to zrobili pozostali w liczbie 13-tu ? Czy to jakaś nagła sprawa, czy "poszli w ślady" poprzednika?  Zwyczajem poprzedniego  Burmistrz Z. Stradomski,  było opuszczać miejsce sali obrad sesyjnej i szedł ….. gdzieś.  Czy  nasi Radni (dwaj) idą w Jego ślady …….?

Niestety – można i taki wniosek wysnuć, bo,  że tak od razu obaj dostali takiej nagłej potrzeby i zwalniali się u przewodniczącego tuż przed zapytaniami mieszkańców?

Świat pełen jest dziwnych i nagłych zdarzeń – i zapewne to nie jest nic nadzwyczajnego.

Dziś wystąpiłam z zapytaniami.

Poczekamy 14 dni zgodnie z Ustawą na odpowiedzi – bo i taki termin Państwa Radnych obowiązuje.
Cytuję:

Sesja 30.03.207 rok – zapytania Zofia Jończyk
„1/Proszę odpowiedzieć, kiedy i który z Państwa Radnych udzielił informacji mieszkańcowi tej Gminy, że ja Zofia Jończyk złożyłam wniosek dotyczący osoby Komendanta Miejsko-Gminnego i proszę podać treść tego wniosku, czy zapytania?
W związku z tym, że mowa jest o tym, że pytanie takie złożyłam na którejś z posiedzeń Komisji Stałe , odpowiedzi oczekuję od przewodniczących tych Komisji w trybie Ustawy o dostępie do informacji publicznej.
W tym miejscu nasuwa mi się zdecydowany wniosek, a zarazem pytanie w świetle tego zdarzenia.
Kiedy niektórzy z Państwa Radnych zaczną wykazywać takie samo zaangażowanie w pracę na rzecz mieszkańców gminy, zgodnie z mandatem jaki otrzymali od Wyborcy i przestaną zajmować się plotkami i opowiadaniem nieprawdziwych teorii spiskowych. ...”
Mój ojciec był przez ponad 40 lat druhem w OSP Kalwaria Zebrzydowska. Wielokrotnie brał udział w licznych akcjach praktycznie do samego końca.
Mam Ogromny szacunek do druhów, czego nie można powiedzieć o wielu innych…., Chociażby z tej właśnie racji, że jestem córką Druha, który na pierwszym miejscu zawsze stawiał gotowość do akcji i nigdy nie zawiódł mieszkańców. Nie życzę sobie tego typu pomówień.
„2/ Proszę podać wszystkie wnioski jakie złożyliście Państwo Radni w latach 2014 do dnia dzisiejszego.
Wnioski, które miały na celu rozwój Jego okręgu wyborczego, oraz wnioski jakie miały na celu poprawę życia ekonomicznego, rozwoju całej gminy. Wnioski, które miały poprawić usprawnić życie mieszkańców całej Gminy.
Proszę uwzględnić lata poprzedniej 4-letniej kadencji, w przypadku Państwa Radnych pełniących funkcję Radnego w minionej kadencji.
W MOJEJ OCENIE, W SWOICH DZIAŁANIACH RADNI NIE TRAKTUJĄ GMINY HOLISTYCZNIE. „
Co robicie Radni dla Gminy jako całości bez rozbijania się na „drobne” ?


GMINA TO WSPÓLNE DOBRO I NALEŻY MYŚLEĆ CAŁOŚCIOWO !




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz