piątek, 16 listopada 2018

"Zjesz beczkę soli, a człowieka nie poznasz"




ZANIM ODDASZ GŁOS POMYŚL CZY TO DOBRY WYBÓR.

MÓJ WYBÓR BYŁ SŁUSZNY. 

Dziś spotkała mnie niemiłą niespodzianka, choć nie jestem zaskoczona tym co się wydarzyło.
Będąc na zakupach w Biedronce miałam wątpliwą przyjemność spotkać się z byłym kandydatem na burmistrza, byłym radnym miejskim a jeszcze przewodniczącym Zarządu Osiedla nr.1 w Kalwarii Zebrzydowskiej.
Pan ten przed wyborami, czy kogoś znał czy nie to się uprzejmie kłaniał. Po wyborach ten stan się zmienił. Nie mogłam tego ocenić osobiście, gdyż nie miałam tej przyjemności spotkania Pana. Dziś stwierdzić muszę – Pan były Radny, były kandydat na Burmistrza, ale  jeszcze Przewodniczący Zarządu Osiedla nr.1 nie kłania się osobom, które zna – a do takich ja się zaliczam.
Jak mamusia mnie uczyła – na tym nie stracisz, ukłoń się znajomemu bo może cię nie zauważył. Więc tak też zrobiłam grzecznie powiedziałam „dzień dobry”.
To chyba był błąd, bo też pan ten w sposób mało uprzejmy zaatakował i dowiedziałam się, że jestem „złą kobietą i będzie się za mnie modlił” powtórzył to kilka razy.
Nie wiem w sumie dlaczego, nie wymagam, aż takiego zainteresowania moją osobą i zaangażowania w modlitwę samego Pana Przewodniczącego Zarządu Osiedla Tadeusza Steli? Nie miałam możliwości dowiedzieć się bliżej cóż takiego uczyniłam, że obcy człowiek deklaruje za mnie modlitwy?
Jakie to kompetencje pozwalają Panu Przewodniczącemu Zarządu Osiedla nr.1 Tadeuszowi Steli stwierdzić że ja jestem „ złą kobietą”, a co ważniejsze w jakim sensie jestem tą „złą kobietą”?
Nie wiem czy przystoi takie zachowanie osobie pełniącej jeszcze jakieś funkcje w samorządzie,?
Czy takie zachowanie przystoi  … No właśnie – czy komukolwiek takie zachowanie przystoi?
Mogę tylko dywagować – co czynię.
Czy Pan były kandydat na burmistrza, były radny miejski , ale jeszcze przewodniczący Osiedla nr.1 w Kalwarii Zebrzydowskiej  nie mogąc przyjąć porażki z pokorą  „zaczepia” innego byłego kandydata na burmistrza która swe osobiste poparcie udzieliła Panu który wygrał wybory na burmistrza?
Jako mieszkaniec i wyborca mam prawo do obiektywnej oceny osób pełniących funkcję publiczne za które otrzymują sowite wynagrodzenie.
Wybory do Zarządów Osiedlowych i Sołeckich już niebawem – Wyborca i tu zweryfikuje czy dany kandydat spełnia oczekiwania i ma kwalifikacje. 


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz