Po dzisiejszym posiedzeniu jednej z komisji Rady Miejskiej doprecyzowanie do informacji o zakupie pyłomierza.
Koszt całkowity tej ekologicznie przemyślanej decyzji naszego Burmistrza w związku z zakupem i montażem pyłomierza oraz tablicy informacyjnej z panelem LED
to wydatek – ponad 92 tys zł,
koszt szkolenia – wydatek 6 tys zł,
roczny koszt obsługi 42 tys zł.
Mogę się mylić ale da tkz dzień dobry z kasy podatnika zakup tego wraz z obsługą to : ponad 140 tys zł.
Pytanie z jakiej inwestycji, czy zadania zostały pozyskane środki na zakup pyłomierza ?
Cytat z objaśnienia do Uchwały :
"Dokonuje się przeniesienia środków zabezpieczonych w budżecie na wykonanie dokumentacji i prac remontowo-adaptacyjnych umożliwiających utworzenie przedszkola samorządowego w ZS nr 1 Kalwarii Zebrzydowskiej z przeznaczeniem na nakup i montaż pyłomierza oraz tablicy informacyjnej z panelem LED w kwocie 92 410 zł"
Mój komentarz – to zabrano te środki z zadania dla ZS nr,1 Kalwaria Zebrzydowska ?
Odpowiedź zarówno Burmistrza jak i urzędników – nie, nie ze środków szkoły.
Nie rozumiem – jeśli nie z ZS nr 1, to z jakich zadań czy inwestycji , jak inaczej można odczytać powyższy cytat ???
Środki zarezerwowane na cele dokumentacji i prac remontowo - adaptacyjnych dla przedszkola w ZS nr 1 jak czytam, ale tłumaczy się mi, że nie. Ktoś z kogoś „głupka robi”?
Kolejne pytanie – czemu nie wykorzystano tych środków i nie remontuje się tego przedszkola i nie wykonuje tej dokumentacji?
Zapytamy w Zespole Szkół nr.1 w Kalwarii Zebrzydowskiej.
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz