"Prócz wyższego wykształcenia dobrze byłoby posiadać jakieś średnie wyobrażenie... i co najmniej podstawowe wychowanie"
Według jakiego „klucza” burmistrz Augustyn Ormanty zatrudnia nowy personel?
Przywołam
dziś wymagania Naszego Urzędu, jakie powinien spełnić kandydat
na wolne stanowisko w Referacie Działalności Gospodarczej i Promocji stanowisko
inspektora:
Data
ogłoszenia naboru 2017-07-10
"...2.Wymagania niezbędne:
1)obywatelstwo polskie,
2)wykształcenie wyższe magisterskie,
3)minimum 3-letni staż pracy..."
Przyznaję - tu ta osoba przyjęta spełniła oczekiwania, profesjonalizm i kultura.
Ale już
następny nabór do tego samego referatu na stanowisko inspektora
Data
ogłoszenia naboru 2017-10-04
"...2.Wymagania niezbędne:
1)obywatelstwo polskie,
2)wykształcenie wyższe,
3)minimum 3-letni staż pracy..."
Nasuwają się pytania. Wiele pytań.
Czy kandydat nie powinien posiadać prawa jazdy i samochodu, bo charakter pracy szczególny? Czym "pan" będzie jeździł, kto "pana" będzie woził - szef?
Czy ten nabór jest ogłoszony „pod tego” niespełna
rok temu zatrudnionego pana „pomocy
administracyjna”? Jakież to szczególne umiejętności pana „pomocy
administracyjnej” wpłynęły na decyzję o tak szybkim awansie? Zastanawiam się,
podobnie jak wielu innych mieszkańców naszej gminy – jakie umiejętności
wpłynęły na decyzję o zatrudnieniu pana byłego „blagiera” i co w końcu jest w Jego zakresie czynności? Zapewne jedną z
wielu funkcji tej "pomocy" jest obecność i dokumentowanie "podróży służbowych wodza gminnego"...poprzez fotografowanie ... na licznych imprezach i wizytacjach.
Dokumentacja ważna rzecz, a jeśli mowa o zdjęciach
to tym bardziej. Mamy „czarno na białym” gdzie był, co robił, a z nim imć pomoc
administracyjna Tomasz Baluś… Wiemy za co burmistrzowi płacimy - jest i działa. Potwierdzają to liczne zdjęcia w informacjach lokalnych.
Czy ten szybki awans ma mieć finał w
kierowniczym stanowisku w tym referacie? Niestety w mojej
ocenie ta zamiana będzie nieporozumieniem, co ocenią wyborcy już niebawem. Poprzednie Panie kierowniczki tego referatu były klasą samą w sobie, popartą wiedzą i doświadczeniem. Ta zamiana byłaby porażką - kolejną.
Poczekamy, zobaczymy jak daleko sięga "ambicja" "pomocy administracyjnej"?
Posunięcia kadrowe obecnie nam sprawującego władze burmistrza Augustyna Ormanty
budzą wiele kontrowersji i gorąco dyskutowane są przez mieszkańców.
Jeszcze tak niedawno mówiło się o „kolesiowych”
zatrudnieniach poprzednika, a tu taka niespodzianka obecny burmistrz nie jest „wolny” od
takich posunięć.
PODSUMOWUJĄC:
Po analizie innych naborów, w innych urzędach (internet)
na stanowisko inspektora wszędzie wymagane jest wykształcenie „wyższe magisterskie”.
Nasz urząd wychodzi naprzeciw „młodym” i
zatrudnia z takim „niepełnym”.
Nic na przeszkodzie nie stoi aby nasz "dobroduszny" burmistrz pomógł za środki publiczne dokształcić takiego pracownika, i to wymagane/dobrze widziane "mgr" zdobędzie taka ewentualna "pomoc administracyjna". Za podniesienie kwalifikacji i
to magisterskie zapewne zapłaci Podatnik, już niebawem. To nic nowego.
PS. słowa te kieruję do pewnego hipokryty i jego klauna, którzy jednym głosem krytykowali Burmistrza Zbigniewa Stradomskiego, za Jego posunięcia kadrowe. Zatrudnienia osób z tkz grona "kolesiów" - spadów i bez tego koniecznego wykształcenia. Czy coś się zmieniło?
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz